مقالات مجله بين المللي علوم مديريت و اقتصاد در سیویلیکا منتشر شد
مجموعه مقالات مجله بين المللي علوم مديريت و اقتصاد در بانک مقالات تخصصی کشور ( مرجع دانش) نمایه سازی و منتشر گردید.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ،این فصلنامه که توسط موسسه كيان پژوهان پايدار منتشر می شود ، در 1 دوره حدود 3 شماره با تعداد 12 عنوان مقاله به زبان انگلیسی منتشر نموده است.کلیه مقالات از طریق سیویلیکا قابل جستجو و دریافت می باشند.
لازم به ذکر است ، مجله بين المللي علوم مديريت و اقتصاد تحت حمایت پایگاه سیویلیکا بوده و از این پس علاقه مندان می توانند فراخوان دریافت مقاله این نشریه را بر روی پایگاه سیویلیکا مشاهده نمایند.
فهرست مقالات منتشر شده در این شماره:
دوره 1، شماره 1:
- The Effect of Information System on efficiency in The Iranian Governmental Organizations: An Investigation on the Business Processes
- Evaluating the Impact of Information Systems on Governmental Organizations in IRAN: the Case of ICT Ministry
- Solving Multi mode Resource Constrained Project Scheduling with ICO algorithm and Compare it with PSO algorithm
- Investigating a comparison of superstitions, mental health, emotional intelligence and self-esteem, in pregnant mothers and comparing it with normal mothers
- SUITABLE SITE SELECTION FOR GABION CHECK DAMS CONSTRUCTION USING ANALYTICAL HIERARCHY PROCESS AND DECISION MAKING METHODS
- Inspection strategic human resource plans and its role on organization creativity & innovation in Tehran municipality, region 20
دوره 1، شماره 2:
- Investigating the Impact of Customer Satisfaction on Loyalty and Its Relationship with Market Share
- Survey of the Relationship between Size with Risk and Yield of the Portfolio
- The effect of non-attendance training on staff performance in Hamadan city’s prisons
- The Effectiveness of Electronic Advertising in Customer Attraction (Case Study: Mehr Eghtesad Bank, Zahedan)
دوره 1، شماره 5:
- Bank Liquidity and its Determinants in Iran
- Evaluating Management Performance Based on BSC Model (case study: Imam Reza Fund)
- Identifying the Effective Indexes on Customer Satisfaction and the Relationship between Customer Satisfaction and Service Quality through Multi-Criteria Decision Making Approach (Case Study: The Gas Company in Ghazvin Province )
- The Investigating of Relationship Between Organizational Culture And Organizational Citizenship Behavior
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.