به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) «اسرار نام و نشانسازی» با تیراژ 1000 جلد، دانشجویان را با روشهاي برندسازی آشنا ميکند و به مدیران و صاحبان کسبوکار ميآموزد چگونه هماهنگ با تحولات هزاره سوم و همتراز با سازمانهاي موفق جهانی، کسبوکارهایی ارزشآفرین، روزآمد و مورد اعتماد ایجاد کنند. درآمدی بر بازاریابی و تفکر بازار، مفاهیم پایه در مدیریت برند، هویت برند و تفاوتهاي آن با تصویر برند، جایگاهسازی و تبلیغات برندساز و رموز ارتباط موثر با مشتری سرفصلهاي این کتاب را تشکیل ميدهند.