به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ از تمامی صاحب نظران و دانشجویان علاقه مند دعوت می گردد جهت ارسال چکیده مقالات تا 10 بهمن ماه و همچنین بمنظور ارائه مقالات کامل خود در این دوره کنفرانس حداکثر تا 25 بهمن ماه با توجه به محورهای اصلی کنفرانس اقدام نمایند.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.
محورهای کنفرانس بدین شرح می باشد:
-
ارتباط دانشگاه و صنعت و ارزش آفريني دراقتصاد
-
مديريت بازرگاني با رويكرد خلق ارزش(مالي- سرمايه گذاري- بازاريابي- بازرگاني داخلي- تجارت- تجارت الكترونيك –بازاريابي بين االمللي-مديريت فروش-مديريت برند)
-
مديريت صنعتي با رويكرد ارزش آفريني (توليدوعمليات- بهره وري-كارسنجي وروش سنجي-كارايي وعمليات -ايزوومديريت كيفيت”EFQM”-مديريت زنجيره تآمين-مديريت ارزشERP-TQM)
-
مديريت دولتي و ارزش آفريني در سازمانها (فناوري اطلاعات-مديريت تحول-مديريت بودجه-خط مشي وسياست گذاري دولتي-سيستم هاي اطلاعات مديريت-مديريت بودجه وبودجه ريزي عملياتي)
-
مديريت اجرايي با رويكرد ارزش آفريني(بازاريابي-مديريت مالي-خدمات-استراتژيك-توليدوبهره وري)
-
مديريت گمركات و بالندگي اقتصاد (گمرك واقتصادكشور)
-
و…