کتاب راهنماي سريع تجارت الكترونيك
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، کتاب راهنماي سريع تجارت الكترونيك با موضوع بازرگاني الكترونيكي توسط هادي دفتري رنجبر تالیف و در انتشارات ناقوس منتشر شده است.
در اين كتاب مي آموزيد: تجارت الكترونيك عبارت از انجام هرگونه امور تجاري و بازرگاني شامل معرفي , خريد و فروش خرد يا عمده كالاهاي فيزيكي و غير فيزيكي , ارائه خدمات مختلف به مشتريان و ديگر امور تجاري از طريق شبكه جهاني اينترنت است.تجارت الكترونيك فرصت بي نظيري براي شركت ها در بازارهاي محلي بين المللي فراهم آورده بنابراين داشتن يك استراتژي بين المللي براي تجارت الكترونيك از اهميت به سزايي برخوردار است. شركت هاي كوچك در سايه تجارت الكترونيك قادر خواهند بود در كنار شركت هاي بزرگ به فعاليت بپردازند.اين فعاليت از طريق مبادله الكترونيكي اطلاعات , تبادل اطلاعات تجاري در يك الگوي استاندارد توسط رايانه و بدون دخالت مستقيم عامل انساني صورت مي پذيرد. اجراي موفقيت آميز تجارت الكترونيك نيازمند برنامه ريزي دقيق است از اين رو استقرار چهارچوب زماني مناسب , استفاده بهينه از منابع موجود , شناخت نيازها و احترام به انتظارات مشتريان , كيفيت سايت (پايگاه اينترنتي), تامين منافع دو جانبه و استفاده از دانش و فن آوري روز از اهميت خاصي برخوردار است. شايان ذكر است نگاه صرفا” خريد و فروش گونه به تجارت الكترونيك باعث مي شود بسياري از تجار و صاحبان صنايع از تجارت الكترونيك بي بهره باقي بمانند. يكي از مهمترين دستاوردهاي تجارت الكترونيك معرفي درست و دقيق كالا و خدمات شركت ها و صاحبان صنايع در شبكه جهاني اينترنت است.اين امر علاوه بر كاهش هزينه هاي مربوط به تبليغات و اطلاع رساني به طرز سنتي باعث مي شود اطلاعات در هر هنگام از شبانه روز و در هرجايي از كره خاكي قابل دسترس باشد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.