دومین نشست تخصصی برندهای تندمصرف (FMCG)
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، دومین نشست تخصصی برندهای تندمصرف (FMCG) از مجموعه همایشهای فناوریهای برندسازی، همچون گذشته با همکاری سازمان توسعه تجارت و کمسیون تخصصی برند ایران ، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع غذایی برگزار میگردد.
محور های اصلی کنفرانس برندهای تند مصرف:
* چالش های حوزه برندسازی محصولات مصرفی در ایران
* آسیب شناسی برند سازی محصولات مصرفی در ایران
* تاثیر برند در رقابت پذیری کالاهای تند مصرف
* تکنولوژی های برندساز برای محصولات تند مصرف
* چگونگی بکارگیری ابزار های برندسازی در برند سازی کالاهای تند مصرف
* برند سازی کالاهای تند مصرف در فضاهای فروشگاهی
* تحلیل رفتار مصرف کننده در بازار کالاهای تند مصرف
* اهمیت و جایگاه سکوهای پخش در بازار برندهای مصرفی
اهداف برگزاری کنفرانس برندهای تند مصرف
* بومی سازی علم و شیوههای برند سازی در راستای توسعه بازارهای محصولات تندمصرف
* آسیب شناسی شیوه های برندسازی در بازار محصولات تند مصرف
* ارایه تکنیک های نوین برندسازی ویژه محصولات مصرفی
* ارایه راهکار برای برندسازی در راستای ورود به بازارهای بین المللی و حوزه صادراتی
تلفن تماس با دبیرخانه: 7 – 22654954
نمابر: 22057364
آدرس سایت: brandztech.com
آدرس ایمیل: info@brandztech.com
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.