به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، از جمله اهداف این کنفرانس عبارتند از، بومي سازي مفاهيم مديريت و دانش برند در آموزش، توسعه و ترويج دانش مديريت برند در حوزه آموزش، كمك به ايجاد و ارتقاء ارزش برند در حوزه آموزش، تبادل تجربه پيرامون دستاوردهاي مديريت برند در حوزه آموزش. محورهای برگزاری این کنفرانس عبارتند از:
-
شناخت رفتار دانش پژوهان به عنوان پيش نياز ايجاد قدرت برند
-
تاثير برند سازي در رفتار مصرف كننده
-
نفش بازاريابي و تبليغات در برندسازي
-
نقش برند در توسعه بازار
-
معماري برند در آموزش
-
هويت، شخصيت و تصوير برند در آموزش
-
مديريت ارزش ويژه برند از طريق ارتباطات يكپارچه برند
-
نقش شبكه هاي توزيع در توسعه بازار هدف برند ها و ايجاد وفاداري
-
چالش هاي برند هاي جديد در ايجاد شبكه هاي فروش در ارائه خدمات