به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) از جمله سرفصل هایی که در این سمینار مطرح می شود عبارتند از :
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان
تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی
مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به وب سایت آکادمی ITCC مراجعه نمایند.