دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی، در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ توسط دانشگاه فردوسی مشهد در شهر مشهد-دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، از پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه دعوت می گردد جهت ارائه مقالات حداکثر تا ۱ آبان با توجه به محورهای برگزاری همایش اقدام نمایند.
محورهای کلی همایش بدین شرح می باشد:
- مفاهیم نوین برند (وجه، هویت، ارزش، معماری، ارزش گذاری و …)
- برند و علوم (جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد،مدیریت و توریسم و …)
- برند سازمانی ( اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها و حامیان مالی)
- و…