دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی
دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی، در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ توسط دانشگاه فردوسی مشهد در شهر مشهد-دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، از پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه دعوت می گردد جهت ارائه مقالات حداکثر تا ۱ آبان با توجه به محورهای برگزاری همایش اقدام نمایند.
محورهای کلی همایش بدین شرح می باشد:
- مفاهیم نوین برند (وجه، هویت، ارزش، معماری، ارزش گذاری و …)
- برند و علوم (جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد،مدیریت و توریسم و …)
- برند سازمانی ( اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها و حامیان مالی)
- و…
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.