به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هدف اصلي دومين همايش آسيب شناسي آموزش سازماني بررسي مشكلات و مسايل آموزش كاركنان از يك سو و شناخت مدلهاي تجربه شده و كاربردي براي آسيب زدايي آموزش سازماني از سوي ديگر، توسط متوليان اين امر است.
پژوهشگران و محققان می توانند دستاوردهای خود را در قالب مقالات کامل، در یکی از محورهای زیر حداکثر تا 30 آذرماه جهت ارائه در همایش، به دبیرخانه ارسال نمایند:
- بررسي آسيب هاي رويكردي در برنامه ريزي و تدوين نظام آموزشي
- بررسي آسيب هاي زيرساختي و فرآيندي در آموزش هاي سازماني
- شناخت منابع اشتباه و خطا در برنامه ريزي و اجراي آموزش هاي سازماني
- پيامدهاي عدم نيازسنجي تخصصي و كارشناسي در بهره وري و اثربخشي آموزش هاي سازماني
- پيامدهاي عدم توسعه آموزش هاي سازماني در دست يابي به اهداف كوتاه مدت و بلند مدت سازماني
- نقش آموزش هاي سازماني در كاهش يا افزايش انگيزه و بهره وري كاركنان
- شناسايي چالش هاي برنامه ريزي و پياده سازي استانداردهاي آموزشي و اثر آنها بر كيفيت آموزش هاي سازمان
- نقش مسوولين و كارشناسان آموزش در شناخت و كاهش آسيب هاي اجرايي در آموزش هاي سازماني
- بررسي تفاوت هاي برنامه ريزي آموزشي براي سطوح مختلف كاركنان در سازمان
- علل مقاومت مديران ارشد براي سرمايه گذاري در آموزش هاي سازماني
- نقش استراتژيها و تصميمات مديران ارشد سازمان در آسيب زدايي و بهره وري آموزش هاي سازماني
- شناخت موانع بكارگيري فناوريها و روش هاي نوين در آموزشهاي سازماني
- مزايا و معايب برونسپاري يا بومي سازي آموزش هاي سازماني
- آسيب شناسي معيارهاي ارزيابي و انتخاب موسسات ارايه كننده خدمات آموزشي
- بررسي تفاوت چالش هاي آموزش سازماني در بخش دولتي و خصوصي
- علل و عوامل كاهش اثربخشي آموزش هاي سازماني
- مدل ها و روش هاي علمي، كاربردي و تجربي در آسيب زدايي از آموزش هاي سازماني