انتشار دو كتاب در زمينهي كيفيت و استراتژي خدمات
كتابهاي “موفقيت از مسير كيفيت” و “هفت راز استراتژي خدمت” با ترجمه دكتر محمدرضا عباسي منتشر شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای كتاب “موفقيت از مسير كيفيت” نوشته جيموتي جيكلارك درباره ايجاد كيفيت در تمام عرصههاي اقتصادي از جمله توليد و خدمات است كه در هفت فصل به طور كاربردي به پياده كردن بهبود كيفيت در نهادهاي اقتصادي ميپردازد.
در اين كتاب مباحث آماري كنترل كيفيت و مباحث كاربردي مديريت كيفيت به هم آميخته و در نهايت، مجموعهاي براي فعالان اقتصادي فراهم شده است.
همچنين كتاب “هفت راز استراتژي خدمت” نوشته ژاك هوروويتس با ترجمه محمدرضا عباسي و ترانه تقوي منتشر شده است.
در اين كتاب كه براي نهادهاي خدماتي از جمله شركتهاي بيمه و بانكها، مفيد توصيف شده است، در هفت فصل رازهاي ارائه خدمات بهتر بررسي شده كه از جمله آنها خلق ارزش براي مشتري، رسيدگي به شكايت مشتريان، ايجاد وفاداري و توجه به كاركنان چرخه مديريت خدمات است.
نويسنده كتاب، پروفسور استراتژي خدمات، بازاريابي و مديريت در لوزان سوييس است و داراي تجربيات متعدد در شركتهاي بزرگ است.
مترجم اين دو كتاب، دكتر محمدرضا عباسي، مديرعامل كنوني بيمه معلم است كه داراي سوابق اجرايي و علمي و دكتراي مديريت كيفيت از انگلستان است.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.