به گزارش پایگاه فراخوانهای كتاب “موفقيت از مسير كيفيت” نوشته جيموتي جيكلارك درباره ايجاد كيفيت در تمام عرصههاي اقتصادي از جمله توليد و خدمات است كه در هفت فصل به طور كاربردي به پياده كردن بهبود كيفيت در نهادهاي اقتصادي ميپردازد.
در اين كتاب مباحث آماري كنترل كيفيت و مباحث كاربردي مديريت كيفيت به هم آميخته و در نهايت، مجموعهاي براي فعالان اقتصادي فراهم شده است.
همچنين كتاب “هفت راز استراتژي خدمت” نوشته ژاك هوروويتس با ترجمه محمدرضا عباسي و ترانه تقوي منتشر شده است.
در اين كتاب كه براي نهادهاي خدماتي از جمله شركتهاي بيمه و بانكها، مفيد توصيف شده است، در هفت فصل رازهاي ارائه خدمات بهتر بررسي شده كه از جمله آنها خلق ارزش براي مشتري، رسيدگي به شكايت مشتريان، ايجاد وفاداري و توجه به كاركنان چرخه مديريت خدمات است.
نويسنده كتاب، پروفسور استراتژي خدمات، بازاريابي و مديريت در لوزان سوييس است و داراي تجربيات متعدد در شركتهاي بزرگ است.
مترجم اين دو كتاب، دكتر محمدرضا عباسي، مديرعامل كنوني بيمه معلم است كه داراي سوابق اجرايي و علمي و دكتراي مديريت كيفيت از انگلستان است.