دانلود دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد در پایگاه استنادی مقالات کنفرانسهای کشور(سیویلیکا) نمایه سازی و منتشر گردید.
مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۴ توسط موسسه علمی کیان پژوهان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، در این کنفرانس۶۰عنوان مقاله تخصصی شامل ۵۳۶صفحه منتشر گردیده است.کلیه مقالات از طریق سیویلیکا قابل جستجو و دریافت می باشند.
لیست مقالات منتشر شده در دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
مهارتهای ارتباط با مشتری در شرکتهای جهان امروز
مقایسه عنصر قیمت از عناصر آمیخته های بازاریابی ورزشی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران
بررسی رابطه بین رضایت شغلی با رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان بانکهای صادرات استان خراسان جنوبی
بررسی رابطه بین شادکامی و عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه کرمان
بررسی تأثیر جوسازمانی بر عملکرد کارکنان
جهانی شدن مدیریت منابع انسانی از شعار تا عمل
تاثیر آموزش برنامه خود مدیریتی بر افزایش رضایت از زندگی و بهزیستی ذهنی بیماران مبتلا به ام.اس
بررسی مفهوم هوش بازاریابی و تأثیر آن بر سازمان ها
نقش بنگاه های کوچک و مشاغل خانگی در توسعه فرهنگ کارآفرینی
بررسی روابط بین سرمایه ی فکری و کارایی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار(صنعت مواد غذایی)
تاثیر به کارگیری اصول ارتباط با مشتری (CRM) بر رضایت مشتریان در جذب سپرده های دیداری بانک ملت
بررسی رابطه مدیریت اخلاق حرفه ای با خودشیرینی معلمان
زمانبندی چند هدفه ماشین های موازی غیر مرتبط جهت حداقل سازی بیشترین هزینه و کل هزینه های استفاده از ماشین ها
تحلیل و تبیین جامعه شناختی اثرات واردات کالاهای صنعتی از کشورهای نمیه حاشیه ای بر توسعه صنعت بخش خصوصی ایران- نمونه مطالعه : شهر مشهد
اثربخشی مدیریت دانش بر بهبود وضعیت کارآفرینی فردی (مستقل) و گروهی
اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در CRM برای صنعت بانکداری
جایگاه اخلاق در مدیریت سازمان های امروزی
وب سایت مغزپسند
بررسی رابطه بین بلوغ اخلاقی و سطوح نوآوری افراد ( مطالعه موردی: شبکه بهداشت خراسان رضوی)
تأثیرات هوش تجاری در سیستم های اطلاعات سازمانی (مطالعه مروری)
نگاهی به مفاهیم اساسی در خصوص سیاست، سیاستگذاری و چرخه سیاست گذاری با تأکید بر خط مشی گذاری عمومی
بررسی تأثیر منابع قدرت مدیران بر اثر بخشی ارتباطات سازمانی (مورد مطالعه: ادارات آب و فاضلاب غرب استان مازندران)
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایتمندی مشتریان در شرکتهای جهان امروز
رسالت ها و بصیرت های مدیریت آموزشی با عنایت ویژه به فرهنگ سازمانی
سنجش فرآیندهای مدیریت دانش در طرح جامع مالیاتی کشور و راهکار بهبود آن
بررسی نقش سیستم پاداش در اصلاح رفتار کارکنان
بررسی رابطه میان عوامل انسانی بر اجرای اثربخش بودجه ریزی عملیاتی مطالعه موردی شهرداری تهران
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر در توانمندی سازی به روش Topsis (مطالعه موردی: بیمه پارسیان استان گلستان)
اجرای مهندسی سیستم با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک و نوآوری محصول
تعیین عوامل مرتبط با افزایش بهره وری (مورد مطالعاتی: کارخانه نخریس مشهد)
تأمین مالی ایده های کارآفرین، رکن اساسی توسعه اقتصاد دانش محور
بررسی رابطه ی بین سبک رهبری تحول گرا مدیران با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان
بررسی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد شرکت های دانش بنیان (پارک علم و فناوری خلیج فارس) براساس دیدگاه ارزیابی متوازن
تئوری و سبک های مدیریت و رهبری
نقد و بررسی حرفه ای در سیاستگذاری آموزش عالی
کارایی مهارتهای ارتباطی در سازمان
نقش پاسخگویی در نظام حسابداری فعالیتهای از نوع دولتی
توسعه میان افزا و رابطه آن با مطلوبیت اجتماعی در بافت فرسوده شهر زنجان
عوامل موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم
امنیت اجتماعی و بازی های خشن رایانه ای
بررسی نگرش به آسیب های اجتماعی
ارائه مدل افزایش خلاقیت سازمانی بر مبنای نگرش به تغییذ در دانشگاه های آزاد اسلامی غرب استان مازندران
بررسی ابزارهای هوشمندی سیاستی بر سیاست گذاری علم ،فناوری و نواوری درایران
شناسایی شاخص های نهادی موثر بر مدیریت استراتژیک درایران
ارزیابی اثر تصاحب بر پرامترهای مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (مطالعه موردی: صنعت پتروشیمی)
بررسی عوامل موثر بر ریسک خسارت بیمه بدنه خودرو (مورد مطالعه شهرستان کلاردشت)
بررسی موانع گسترش صادرات (مطالعه موردی: فعالین اقتصادی اتاق بازرگانی مازندران)
بررسی رابطه غرور سازمانی و سابقه خدمت کارکنان (مورد مطالعه: شرکت پایانه کانتینذی بندرعباس آریا)
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی در بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی
تاثیر عوامل آمیخته ی بازاریابی سبز ازطریق نشان گذاری و ارزش ویژه برند کالا با چهارچوب AIO (مطالعه موردی : شرکت بهنوش)
بررسی فعالیتهای مدیریت استراتژیک در بیمارستان شهید صدوقی یزد
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی روابط بین مشتریان مطالعه موردی شرکتهای موجود در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره )
بهبود کیفیت مدیریت مدارس
بررسی خلاقیت و هوشمندسازی در مدارس
هسیاقم رب یرورم یاهلدم رب دیکات اب اهییاراد یراذگشزرا CAPM, APT , F&F
رویکرد پزوهش محوری و رشد و تعالی سیستم آموزشی
گردشگری الکترونیک ( e-tourism) راهکار توسعه و کارآفرینی
بررسی رابطه بین کارشیفتگی با وجدان کاری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
بررسی میزان تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و ارزش طول عمر مشتریان شرکت مواد غذایی فالیزان
بررسی تأثیر رفتارهای نظارتی والدین با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.