حوزه های تحت پوشش:
برگزار کننده: دبیرخانه دائمی کنفرانس
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران
محورهای کنفرانس:
مفاهیم و الزامات هوش تجاری
-چیستی و چرایی هوش تجاری
-اهمیت بهره گیری از هوش تجاری در سازمان های امروز در همسویی با دوران پساتحریم
-مصورسازی داده ها در قالب داشبوردهای مدیریت و بررسی What
-مصورسازی داده ها در قالب هوش تجاری و بررسی Why با بهره گیری از قابلیت تحلیل
-داده کاوی و کاربردهای آن در هوش تجاری
-ضرورت بهره گیری از هوش تجاری در تحلیل نقاط ضعف و قوت سازمان با هدف کاهش ریسک
-هوشمندی مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو با بهره گیری از هوش تجاری
-تصمیم گیری مبتنی بر حقایق سازمان و محیط آن با استفاده از هوش تجاری
-چابکی سازمان در اتخاذ تصمیمات اثربخش و کارآمد با بکارگیری هوش تجاری
-چابکی در اقدامات عملی و پیشگیرانه در برابر آینده سازمان با بهره گیری از هوش تجاری
-بهره گیری از کلان داده در همسویی با داده های درونی سازمان
-تسهیم دانش در سازمان با بکارگیری هوش تجاری
اهداف استراتژیک و مدیریت عملکرد در هوش تجاری
-اهمیت تعیین اهداف استراتژیک سازمان در دستیابی اثربخش به رسالت هوش تجاری
-عملیاتی کردن اهداف استراتژیک سازمان به شاخص های کلیدی عملکرد و ارتباط آن با هوش تجاری
-کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی در همسویی با اهداف استراتژیک سازمان
-کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی برای بهبود مدیریت عملکرد سازمان
انبار داده و پیاده سازی هوش تجاری
-بررسی متدلوژی- محور آمادگی سازمان از دیدگاه های نرم و سخت پیش از پیاده سازی هوش تجاری
-بررسی متدلوژی- محور استقرار موفق سیستم هوش تجاری در سازمان های با بستر آماده پیاده سازی
-بهره گیری از انبار داده و مراکز داده بعنوان مولفه های کلیدی پیاده سازی هوش تجاری
-مکعب های داده و پردازش برخط تحلیل در هوش تجاری
-کیفیت و امنیت داده و نقش آنان در بهره گیری اثربخش و کارآمد از هوش تجاری
-بکارگیری مناسب فرایندهای استخراج، تغییرشکل، و بارگذاری داده ها در سیستم های هوش تجاری