دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات
دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات، ۱۵ دی ۱۳۹۵ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، از تمامی مهندسین و دانشجویان علاقه مند دعوت می گردد همچنین جهت ارائه مقالات کامل حداکثر ۱ آذر با توجه به محورهای برگزاری دومین دوره کنفرانس اقدام نمایند.
محورهای کنفرانس بدین شرح می باشد:
- روندهای نوظهور در تبلیغات
- تبلیغات دیجیتال
- تبلیغات غیر تجاری
- خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات
- مدیریت رسانه و تبلیغات
- و…
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.