به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) موضوعات اصلی بحث در این نشست عبارتند از:
اقدامات اولیه برای برنامه ریزی بازاریابی در بحران اقصادی
بودجه بازاریابی در زمان بحران
اصول و راه های کاهش هزینه های بازاریابی
قطع و یا ادامه اطلاع رسانی ( تبلیغات و روابط عمومی )
برانگیختن رشد درآمد
بازبینی فروش های پرهزینه و کاهش هزینه های پر فروش
مراقبت از مشتریان کنونی
حفاظت از برند
حرکت به سمت اقتصاد برای بقاء و کسب بازار های طولانی مدت جهانی
مخاطبان :
مدیران عامل، مدیران اجرایی، مدیران بازاریابی و تبلیغات / مدیران فروش/ مدیران مالی، مدیران برند، مدیران روابط عمومی، مدیران بخش صادرات
سخنران :
جناب آقای مهندس توماج فریدونی
کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام